sobota, 29 sierpnia 2015

# Pytania o mnie

Hej najpierw wypadało by żebyście coś o mnie wiedzieli dla tego przygotowałam kilka pytań :) 


1.co lubisz robić w wolnym czasie?
Spędzam czas ze znajomymi , oglądam Tv ale najczęściej spędzam czas przy laptopie 
2. Ile masz wzrostu?
nie jestem zbyt niska mam 167 cm ale dawano się nie mierzyłam więc dokłanie nie wiem 
3Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
zdecydowanie telefon 
4. Czy lubisz pływać ?
Lubie wodę jeziora , rzeki i baseny mogę tam siedzieć godzinami , ale niestety nie umiem pływać 
5. Masz jakieś fobie ?
tak , strasznie boję się pająków 
6.Masz Tumblr ? 
tak mam 
7.Wolisz pizze czy coś innego? Shake czy coca cola?
uwielbiam pizze , hamburgery , kebsy. Zależy jaki to shake 
8. Jaka byłaby dla Ciebie najsmutniejsza wiadomość?
jak by coś sie stało moim przyjaciołom lub rodzinie albo mojemu idolowi 
9. Jakie jest Twoje marzenie?
mam kilka marzeń , jedno już się spełniło . Nie powiem jakie to marzenia bo się nie spełnią 
10. Czego Ci brakuje?
brakuje mi atrakcji , mieszkam na wsi więc za duzo sie tu nie dzieje 
11. Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
tak z kilka rzeczy się znajdzie 
12.Często piszesz smsy ?
bardzo często 
13. Masz duży pokój ?
taki średni 
14. Dużo śpisz ?
tak zdecydowanie tak każdy z moich znajomych to wie 
15. Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
,, Nudam :c myśle nad założeniem bloga i pofarbowaniem włosów na siwo a ty ? " 
16.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
mama godzina 18.40
17.Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
czarną 

to by było na tyle z pytaniami myśle że wam się podobało :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz